Vereniging

Webshop kleding

Voor leden van VV Zaanstad is het mogelijk om met korting Zaanstad-shirts, trainingspakken, tassen, kniebeschermers enz te bestellen op onze eigen clubpagina bij Volleybaldirect.

Profiteer als Nevobo lid
Maak een account aan en vul je Nevobo lidmaatschap nummer in op je accountkaart. Hierdoor ontvang je op al je bestellingen bij Volleybaldirect.nl 5% korting. Dus ook op artikelen die niet op de Zaanstad pagina staan.

Profiteer extra als Zaanstad lid
Vul in het winkelmandje in het veld ‘Tegoedboncode’ de Zaanstad korting code ‘ZAANSTAD2014‘ in voor nog eens 5% extra korting.

(nb momenteel zit er geen trainingsbroek in het assortiment, hier wordt aan gewerkt)

Ga nu naar de webshop VV Zaanstad bij Volleybaldirect voor de officiele Zaanstad-kledinglijn!

Heb je suggesties voor de webshop? Laat het ons weten en stuur een email naar info@vvzaanstad.nl