Vereniging

Volleybalspeeltuin

De volleybalspeeltuin, spel- en beweegplezier voor kleuters!

De volleybalspeeltuin van v.v. Zaanstad is bedoeld voor kinderen van 4 t/m 6 jaar.

Spelenderwijs en zonder competitie-element maken zij kennis met alle verschillende vormen van bewegen die zij kunnen (her)kennen uit het gymnastiekonderwijs.

Het gaat om rollen, springen, vangen, gooien, klimmen, klauteren, mikken, tikken en rennen. Gegarandeerd plezier!

Volleybalvereniging Zaanstad gelooft in een brede motorische ontwikkeling voor maximaal sport- en beweegplezier.

Op zaterdagochtend van 9-10 uur staat onze gediplomeerde trainer voor de jongste sportertjes klaar.

In de veilige omgeving van een gymzaal en met verschillende spelmaterialen wordt spelenderwijs gewerkt aan de motorische ontwikkeling van de kinderen. Door de herkenbare structuur van de les is de volleybaltuin voor elke kleuter een feest.

Met deze brede basis kan een kind makkelijker leren volleyballen en kan het ook terecht in elke tak van sport.

Waar en wanneer

De volleybalspeeltuin vindt twee keer per maand plaats.

Tijdstip: 09.00-10.00 uur.

Adres: Gymlokaal Veldbloemenweg 6 in Zaandam.

Uw kind kan terecht op de volgende data:

16 september, 7 en 21 oktober, 4 en 18 november, 2 en 16 december, 20 januari, 3 februari, 2 en 16 maart, 6 en 20 april

Betaling

De kosten bedragen € 5,00 per les

Een strippenkaart voor 8 lessen kost € 35,00

Voor vragen kunt u mailen naar: volleybalspeeltuin@vvzaanstad.nl