Vereniging

Senioren

Zaanstad is een vereniging waar je op verschillende niveaus volleybal kan spelen.

Het eerste dames team speelt in het seizoen 20222023 onder de naam Merkala Zaanstad in de Eerste divisie B, het op één na hoogste niveau in Nederland. Zaanstad dames-2 & 3 komen uit in de derde divisie. Daarnaast hebben we teams uitkomend in de derde klasse, de tweede klasse, de eerste klasse en de promotiedivisie. Alle mogelijkheden dus om op jouw niveau bij VV Zaanstad te volleyballen!

Het eerste herenteam speelt dit seizoen in de Topdivisie, het op één na hoogste niveau in Nederland. Daarnaast hebben we teams uitkomend in de derde klasse, de eerste klasse, promotieklasse en de derde divisie.

Dus ben je een (aanstormende) topper of wil je graag met vrienden/vriendinnen in een team spelen, kom een keertje vrijblijvend en gratis trainen bij Zaanstad. Samen bekijken we wat de mogelijkheden zijn!

De teamsamenstellingen zijn elders op de site te vinden. De Technische Commissie behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in de teamindelingen.

Vragen of opmerkingen over de teamindeling? Stuur een email naar tc@vvzaanstad.nl