Spannend tot het einde… ☹

28 oktober 2022

Na een uur rijden kwamen we aan bij het sportcentrum Galgenwaard in Utrecht. Na onze eerste winst van vorige week waren we vurig voor de volgende overwinning. De wedstrijd begon met een achterstand door een goeie service van Utrecht. Wij hebben nog een dubbele wissel ingezet, maar helaas ging de eerste set naar Utrecht met 25-18.

De tweede set ging gelijk op door een paar scores en een goeie service van onze kant. Bij 17-14 liep Utrecht iets uit. De dubbele wissel wordt weer ingezet en we komen terug tot 18-17. Na twee goeie servicebeurten en beter spel komen we tot 19-19. Bij 22-22 hebben we weer een dubbele terugwissel. Met een ace winnen we deze set met 23-25.

Derde set begint eigenlijk hetzelfde als de tweede set. Het gaat gelijk op. Bij 13-13 neemt Zaanstad een time-out. We kunnen lang meegaan met Utrecht, maar verliezen deze set toch met 25-22.

De vierde set willen we alles geven om nog tot een vijfsetter te komen. We beginnen goed met een voorsprong van 4-6. Het blijft gelijk opgaan tot 15-15 en uiteindelijk tot 22-22. We hebben deze set net aan verloren met 23-25.

Jammer genoeg hebben we deze spannende wedstrijd verloren met 3-1. Volgende week gaan we strijden tegen Havoc DS1 en dan gaan we voor de winst!!

Donna Baijens

Foto: Gilbert Bronkhorst