Zaanstad en trainer Mark Schoone uit elkaar

4 februari 2023

De samenwerking tussen vv Zaanstad en trainer Mark Schoone is door een verschil in inzicht voortijdig beëindigd.
De visie en de werkwijze bleken niet langer passend bij het vlaggenschip van v.v. Zaanstad.
In de eerste seizoenshelft hebben meerdere gesprekken tussen trainer, de spelersraad en de TC helaas niet geleid tot de gewenste verbetering en een gedragen werkwijze.
Dat heeft afgelopen maandag uiteindelijk geleid tot een voortijdige beëindiging van de samenwerking .
V.v. Zaanstad wil benadrukken dat de samenwerking na een goed gesprek en in goede harmonie is beëindigd.
Het bestuur betreurt de ontstane situatie en bedankt Mark voor zijn inzet voor onze vereniging.
Wij wensen hem veel succes in de toekomst.
V.v. Zaanstad zal het wegvallen van Mark gedurende de rest van het seizoen vanuit de eigen gelederen opvangen.

Bestuur volleybalvereniging Zaanstad