Erelid benoemd

13 december 2022

Op de algemene ledenvergadering van 10 december j.l hebben we afscheid genomen van Wim van der Weide als bestuurslid algemene zaken.
Wim had al eerder aangegeven tijdelijk beschikbaar te zijn als bestuurslid maar voor ons kwam het moment van afscheid dan toch nog veel te vroeg.
Wim heeft door de jaren heen de vereniging op allerlei manieren gesteund en wij vonden het dan ook niet meer dan logisch ook voor hem het erelidmaatschap aan te vragen. Natuurlijk gingen de aanwezige leden hiermee akkoord .
Gelukkig blijft Wim nog actief in de web commissie en zal hij het beheer van de website op zich nemen.

Wij (Sandra, Helen en ik) zullen onze zoektocht naar nieuwe bestuurskandidaten voortzetten en hopen dat we snel een enthousiaste reactie krijgen van iemand die samen met ons de bestuurstaken wil vervullen.

Angelique Kreulen