15 november 2022

Het Bestuur is op zoek naar creatievelingen, denkers en doeners die met elkaar een  sponsor denktank willen vormen om op zoek te gaan naar nieuwe sponsormogelijkheden.

Sponsoren zijn voor de vereniging van wezenlijk belang en al enige tijd worden we gelukkig gesteund door een aantal mooie bedrijven die voor ons heel belangrijk zijn.

Maar om vooruit te kunnen en nieuwe plannen te kunnen verwezenlijken is meer geld nodig.

We hebben al een aantal leden bereid gevonden aan de denktank deel te nemen, maar de groep moet nog wel wat groter worden.

Wil jij ook meedenken en een bijdrage leveren aan deze denktank?  Meld je dan aan bij sandratims@hotmail.com

Zodra we voldoende denkers bij elkaar hebben zal een afspraak gemaakt worden. Het bestuur zet wat eerste lijnen uit en verder is het aan deze groep om te gaan brainstormen waarna we met elkaar een gedegen sponsorplan kunnen maken