Vriendenloterij

Speel mee met de Vriendenloterij en steun VV Zaanstad! De Vriendenloterij is een goede doelen-loterij met als missie het steunen van gezondheid en welzijn voor jong en oud. Talloze organisaties profiteren hiervan, zoals de Hartstichting, het Nationaal Fonds Kinderhulp enz. Er zijn elke maand tienduizenden prijzen te winnen, zoals tv’s, auto’s reischeques en geldprijzen oplopend tot 100.000 euro.

Maak kans op mooie prijzen

Ook VV Zaanstad kan rekenen op steun van de Vriendenloterij! Als je dat doet maak je kans op mooie prijzen en steun je tegelijkertijd onze vereniging. Maar liefst 50% van jouw inleg gaat naar VV Zaanstad. Momenteel spelen er zo’n 120 mensen voor Zaanstad wat ons zo’n 10.000 euro per jaar oplevert.

Hoe kan je meespelen met de Vriendenloterij en VV Zaanstad steunen?

1. Speel je al mee met de vriendenloterij?

Het enige dat je dan hoeft te doen is te bellen naar de VriendenLoterij 088-0201020. Vraag om de sponsorcode van je lot(en) te veranderen in 119508. Nu speel je vanaf de volgende maand voor VV Zaanstad.

2. Heb je nog geen loten of je wilt extra loten

• Ga naar  Vriendenloterij
  • Vul je persoonlijke gegevens in en bestel je loten

Meer weten of vragen?

Stuur een email naar Bert Sombroek (a.sombroek5@upcmail.nl).
Koop nu loten van de Vriendenloterij. Dat betekent niet alleen leuke prijzen winnen, maar ook nog eens je club sponsoren! Meedoen dus!