Vereniging

Waarom volleybal bij VV Zaanstad?

Volleybalvereniging ZAANSTAD is DE volleybalvereniging “boven” Amsterdam, waar PASSIE, PLEZIER en PRESTATIE hand in hand gaan.

Ben jij een aanstormend talent?

Ben je een (aanstormend) talent? Dan kun je bij Zaanstad ongetwijfeld op jouw niveau aansluiting vinden, zowel bij de jeugd, de mannen als de vrouwen.

Begin je net? Ook jou heten we van harte welkom binnen de vereniging. Ben je (al een beetje) op je retour? Dan kun je bij Zaanstad lekker afbouwen.

Topsport centrum De koog in Koog aan de Zaan is onze vaste thuisbasis. Op vrijdagavonden en zaterdagen worden vrijwel continu wedstrijden gespeeld. Voor de wedstrijd een kopje koffie in de kantine? Uiteraard! En na de wedstrijd? Ook dan kun je terecht voor een natje en een droogje.